Monday 14 March 2016

အလြမ္းေျပ အနမ္း

အပိုင္း(၁)
ေရာ္ရြက္ဝါေလးေတြက ေျမျပင္မွာေႀကြျပီး ပင္ယံထက္မွာ ရြက္သစ္ေလးေတြကေနရာယူတဲ႔ ေႏြတန္ခူးမွာ ပန္းပိေတာက္ေလးေတြလဲ ပြင့္ဖူးေနႀကျပီ မႀကာခင္ ႏွစ္ကူးသႀကၤန္ေရာက္ေတာ့မည္မို႔ သႀကၤန္သီခ်င္းေတြကလဲ အျမဲတမ္းႀကားေနရသည္အျပန္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္မွာ ႀကားခဲ႔ရတဲ႔ သႀကၤန္သီခ်င္းသံေတြ ႀကားတိုင္း ပါးျပင္ေပၚသို႔ ေႀကြက်မ်က္ရည္စကို သုတ္ကာ ေမာင္းႏွင္လာေသာဆိုင္ကယ္ေလးကို ဝသုႏၵရရြာေလးဆီအေရာက္္မွာ လမ္းေဘး၌ဖြင့္ထားေသာ လဖၻက္ရည္ဆိုင္ေလးမွာရပ္ျပီး ဆိုင္ထဲသို႔ဝင္လာခဲ႔တဲ႔ က်ေနာ္ကို ႀကည့္ျပီး စားပြဲထိုးေကာင္ေလးက အကို ဘာသုံးေဆာင္မလဲ လို႔ေမးေသာအခါ က်ေနာ္လဲ ဖန္ခ်ိဳ တစ္ခြက္နဲ႔ စီးကရက္တစ္ပြဲဟုမွာလိုက္ျပီး မႀကာခင္မွာ ေကာင္ေလးခ်ေပးေသာ လက္ဖၻက္ရည္ကို တစ္ငုံေသာက္ျပီး ညီေလးေရ ေအာင္သေျပရြာကို ဘယ္အတိုင္းသြားရသလဲ
ဟုတ္အစ္ကို ဒီတံတားေပၚကေန ေရွ႔တည့္တည့္သြားပါ မိနစ္၃၀ေလာက္ဆိုရင္ ေရာက္ျပီ အစ္ကို ေက်းဇူးပါ ညီေလးဟုဆိုကာ လက္ဖၻက္ရည္ကို ဆက္လက္ေသာက္ေနလိုက္သည္ ကိစၥျပီးေသာအခါ က်ေနာ္လဲ ပိုက္ဆံရွင္းျပီး ေကာင္ေလးညႊန္ျပေသာ လမ္းအတိုင္းဆိုင္ကယ္ကို ေမာင္းႏွင္ခဲ႔သည္ ေတြ႔ပါျပီ ဆိုင္းပုဒ္ေလး ေအာင္သေျပရြာမွ ႀကိဳဆိုပါ၏ တဲ႔ က်ေနာ္ ရြာထဲကို ေမာင္းႏွင္လာခဲ႔စဥ္ ဆိတ္အုပ္ကိုေတြ႔ ရာ လမ္းေဘး၌ရပ္တန္႔ျပီး ဆိတ္အုပ္ေက်ာ္ေသာအခါ ေနာက္မွဆိတ္ေက်ာင္းသားလူရြယ္ကို အစ္ကို ဒီရြာက ကိုဘခက္တို႔အိမ္ ဘယ္နားမွာလဲ လမ္းညႊန္ေပးပါဦးလို႔ေမးေသာအခါ အကိုေနာက္ကလိုက္ခဲ႔ ဘခက္တို႔အိမ္က အကိုအိမ္နဲ႔ ေရွ႔ဘက္ေနာက္ဘက္ပဲ ဒါနဲ႔ ညီက ဘယ္ရြာကလဲ
ဟုတ္က်ေနာ္က ေက်ာက္ဆည္က လာတာပါ
ေအး လာ လာဟုဆိုကာ လူရြယ္ေနာက္မွ က်ေနာ္ဆိုင္ကယ္ကို ျဖည္းျဖည္းေမာင္းရင္း လိုက္လာခဲ႔သည္
ဘခက္ေရ ဘခက္ ဒီမွာ မင္းဧည့္သည္ပါတယ္လို႔ ဆိတ္ေက်ာင္းသားကလွမ္းေအာ္လိုက္ေသာအခါ အိမ္ထဲမွ လူရြယ္တစ္ဦး ထြက္လာျပီး ဘယ္ကဧည့္သည္လဲ ဖိုးေမာင္ရ
ငါလဲမသိဘူး ေက်ာက္ဆည္ကလို႔ေျပာတာပဲ ဒီမွာေလ
ထိုအခါမွ ဘခက္ဆိုေသာ လူရြယ္သည္ က်ေနာ္ကို ေသခ်ာစိုက္ႀကည့္ေနျပီး မမွတ္မိဟန္ျဖင့္ ေခါင္းခါေနသည္ ဟုတ္မွာပါေလ တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္ သူကို လူျမင္ရံုျဖင့္မမွတ္မိေတာ့ပါ ထိုေႀကာင့္ သူနဲ႔က်ေနာ္ ငယ္ငယ္က စပ္ခဲ႔တဲ႔ ကဗ်ာေလးကို က်ေနာ္ႏႈတ္မွရြတ္ဆိုလိုက္သည္
ငယ္ကေပါင္းသင္း သူငယ္ခ်င္းေရ
ကံေရးမလွ ေဝးကြာခဲ႔ရင္
သံေယာဇဥ္ေမတၲာ မာယာမပါ
ညီရင္းပမာ ခင္ေနဆဲမို႔
ဘဝတစ္ေကြ႕ တစ္ေန႔ေန႔မွာ
ျပန္ဆုံခဲ႔ရင္ ဒို႔မ်ား ကဗ်ာ
ကာရံမလွလဲ မွတ္မိေစေရး
ရြတ္ဆိုေပးပါ သူငယ္ခ်င္း        ဟု က်ေနာ္ရြတ္ေသာအခါဘခက္ဆိုေသာလူရြယ္သည္ အားရဝမ္းသာ က်ေနာ္ပခုံးအားဖတ္ျပီးသူငယ္ခ်င္းေအးခ်မ္း အခုလို မင္းနဲ႔ျပန္ဆံုရလိမ့္မယ္လို႔ ငါလုံးဝမေမွာ္လင့္ခဲ႔ဘူး
က်ေနာ္လဲ သူအားျပန္ဖတ္ျပီး အခုလိုျပန္ဆုံရတာ ငါအရမ္းဝမ္းသာတယ္ဘခက္
ငါလဲထပ္တူဝမ္းသာတယ္ သူငယ္ခ်င္းရာ လာ အိမ္ထဲလိုက္ခဲ႔ ဒီေန႔ ဒို႔ႏွစ္ေယာက္ျပန္ဆုံတဲ႔အထိမ္းမွတ္နဲ႔ မင္းႀကိဳက္တဲ႔ ကာလသားဟင္းကို ငါ့မိန္းမကခ်က္ေက်ြးလိမ့္မယ္ ဟုေျပာကာ အားရဝမ္းသာ က်ေနာ္ ေခါင္းျငိမ့္သည္ က်ေနာ္ရင္ထဲမွာ ဝမ္းသာျခင္းေတြနဲ႔အတူ ရင္ကို ႀကည္နူးေပ်ာ္ျမဴးေစခဲ႔ပါသည္ေလ
                                          အပိုင္း(၂)ကိုေမွ်ာ္
                             အားေပးေဝဖန္ အႀကံျပဳလိုပါက ၀၉၄၄၂၀၉၅၄၆၅သို႔ အားေပးနိုင္ျပီး beetalk  id(nayminkyaw)ဟု ရွာကာ မိတ္ဖြဲ႕လႊာေပးဖို႔ျပီး အားေပးနိုင္ပါသည္
            တစ္ေကာင္ဘြား(ဓာတ္ေတာ္)

No comments:

Post a Comment

လာလည္သူအေပါင္းေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ