Friday 18 March 2016

အလြမ္းေျပ အနမ္း

အပိုင္း(၅)
ေအးခ်မ္းဆိုတဲ႔ က်ေနာ္ ဆိုင္ကယ္ေလးကို ခဏရပ္ျပီး တဲအိုေလးကို လွမ္းႀကည့္မိပါသည္ ျမသဇင္တစ္ေယာက္ အိပ္စက္ေနသည္ကို အေဝးမွျမင္ေတြ႔ေနရေတာ့ သက္ပ်င္းတစ္ခု မႈတ္ထုတ္ရင္းနဲ႕ ဝဋ္ေႀကြးရွိသမွ် ေပးဆက္လိုက္ဦး ျမသဇင္ေရ  မင္းအတြက္ အေကာင္းဆုံးေတြျဖစ္ေအာင္ ငါျပန္ခဲ႔မွာပါ အခုေတာ့ ရင္ထဲမွာရြာတဲ႔မိုးလို ငါ့မ်က္ရည္ေတြ ေဆြေနပါျပီဟာ "က်ေနာ္ ေငးႀကည့္ေနသည္ကို ထမင္းလာပို႔ေသာ ေကာင္မေလးႏွစ္ေယာက္က ေတြ႔သြား၍ က်ေနာ္ကို ျပံဳးစပ္စပ္ႀကည့္ျပီး တစ္ေယာက္က"ဘယ္လိုလဲ ဆရာ ဒီရြာေလးကို မခြဲနိုင္ေတာ့ဘူးလား "ဟု ေမးေသာအခါ က်ေနာ္ အံ႔အားသင့္သြားသည္ ဘာေႀကာင့္ဆိုေတာ့ က်ေနာ္ကို ရြာကသူေတြ မည္သူမွ် မသိဟု ထင္မွတ္ထားတာေလ ဒါကို ေကာင္မေလးက ဆရာလို႔ ေခၚလိုက္ျခင္းကို က်ေနာ္ နားမလည္သျဖင့္ "ဘယ္သူကို ဆရာလို႔ ေခၚလိုက္တာလဲ ဟင္"ထိုေကာင္မေလးက  "အကိုဟာ ကဗ်ာဆရာ ကိုေသြးသစ္ မဟုတ္လား ဒါေႀကာင့္ ညီမက ဆရာလို႔ ေခၚလိုက္တာပါ " ေသြးသစ္ကို ျမင္ဖူးလို႔လား က်ေနာ္က ေအးခ်မ္း ပါ"
ေအးခ်မ္းဆိုတာ ငယ္နာမည္ ကေလာင္နာမည္က ကိုေသြးသစ္ မညာပါနဲ႔ ဆရာကဗ်ာေတြကို ညီမတို႔အဖြဲ႕က အရမ္းႀကိဳက္တာ ဆရာကသာ မသိတာ ညီမတို႔က ဆရာ အရင္လက ထုတ္ေဝထားတဲ႔ ကဗ်ာစာအုပ္မွာ ဆရာပုံကို ျမင္ဖူးတယ္ေလ"
ေအာ္ ဟုတ္ပါတယ္ ကဗ်ာဆရာေသြးသစ္ဆိုတာ က်ေနာ္ပါ
ကဗ်ာေတြက အသဲကြဲကဗ်ာေတြမ်ားတယ္ေနာ္ ဆရာကိုယ္တိုင္ အသဲကြဲဖူးသလား
" အသဲကြဲဖို႔ ေနေနသာသာ ခ်စ္သူေတာင္မထားဖူးေသးပါဘူး"
အင္ ဒီအရြယ္ေရာက္ေနျပီ ရည္းစားမထားဖူးဘူးဆိုတာ မယုံနိုင္စရာပဲ ဆရာ
"ဟုတ္ကဲ႕ က်ေနာ္ ခ်စ္သူရွိပါတယ္ ေဟာ ဟိုမွာ"
ရွင္ အဲံဒီ မျမသဇင္က ဆရာ ဆရာရဲ႕
 ဟုတ္တယ္ သူနဲ႔က်ေနာ္ဟာ ငယ္ငယ္ကတည္းက ခ်စ္လာခဲ႔တာ ႏွစ္တရာတိုင္ေအာင္ သူဟာ က်ေနာ္ရဲ႕ အခ်စ္ဆုံးခ်စ္သူပဲ
အခု သူက ရူးေနျပီ ဆရာက သူကို တကယ္ခ်စ္ရဲလို႔လား"ဟု ေကာင္မေလးက အထင္ေသးတဲ႔မ်က္လုံးနဲ႔ က်ေနာ္ကို ႀကည့္ျပီး ေမးသည္ က်ေနာ္လဲ နႈတ္ခမ္းတြန္႔ရုံျပံဳးျပီး "တကယ္ခ်စ္တာလားဆိုတာ သက္ေသျပဖို႔ က်ေနာ္ ဒီေန႔ ေက်ာက္ဆည္ျပန္မွာပါ ေနာက္သုံးရက္ဆို ျပန္လာခဲ႔မယ္ "
ဆရာကလဲ ေနာက္သုံးရက္ဆို သႀကၤန္ေရာက္ျပီေလ ဆရာ သႀကၤန္မလည္ဘူးလား
ဒီႏွစ္သႀကၤန္ေတာ့ က်ေနာ္ ဒီရြာေလးမွာ သူကို ေစာင့္ေရွာက္မွပါ ကဲစကားေကာင္းေနတယ္ က်ေနာ္ျပန္ဦးမယ္ ညီမတို႔လဲ သူကို ဂရုစိုက္ေပးတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္
ညီမတို႔က မမကို အျမဲတမ္းဂရုစိုက္ေနမွာပါ က်ေနာ္လဲ သူတို႔ကို လက္ျပနႈတ္ဆက္ျပီး ဆိုင္ကယ္ေလးကို ျမကံသာရြာဆီသို႔ ေမာင္းႏွင္လာခဲ႔သည္ ျမကံသာရြာေလးမွာ က်ေနာ္နဲ႔ ေက်ာင္းေနဘက္ျဖစ္တဲ႔ ေမာင္ငယ္အိမ္ဆီသို႔ ေမာင္းႏွင္လာခဲ႔သည္ ေမာင္ငယ္သည္ က်ေနာ္နဲ႔onlineလိုင္းေပၚမွာ လဲ ေတြ႔ဆုံစကားေျပာျဖစ္ခဲ႔သည္ သူရဲ႕ကဗ်ာေတြကို က်ေနာ္ထံပို႔ေပးျပီး က်ေနာ္ထုတ္ေဝေသာ စာအုပ္မ်ားထဲမွာ ထည့္သြင္းေစခဲ႔တဲ႔ ကဗ်ာဆရာေပါ့ က်ေနာ္သူအိမ္ေရာက္ေတာ့ သူသည္ ဖုန္းတစ္လံုးနဲ႔ အလုပ္မ်ားေနသည္ကိုေတြံရေတာ့ ဘယ္လိုလဲ ကဗ်ာဆရာ ခ်က္လွခ်ည္လား
မင္းဆီ ကဗ်ာေတြပို႔ေနတာပါကြာ ဒါနဲ႔ မငိးေအာင္သေျပက ျပန္လာခဲ႔ျပီလား
က်ေနာ္ သူေမးတာကို မေျဖေသးပဲ သူေဘးတြင္ဝင္ထိုင္ျပီး"ငါေကာင္မေလးကို ေတြ႔ခဲ႔ပါတယ္ ဒါေပမဲ႔ သူဟာ လူေကာင္းမဟုတ္ေတာ့ဘူးကြ
ဘာလဲ ရြာေနာက္ဘက္က တဲအိုေလးထဲက အရူးမကို ေျပာတာလား မင္းေနာ္ အရူးမေလးကို မဟုတ္မဟတ္ကြာ"
မင္းက ေနာက္ေနတယ္ ထင္ေနတာလား ငါတကယ္ေျပာေနတာ
ေအးပါ ထားပါေတာ့ အခုမင္း ဘယ္လို ဆက္လုပ္မွာလဲ
"ငါ အခု အသိမိတ္ေဆြ ဆရာဝန္သြားပင့္ျပီး ျပန္လာခဲ႔မယ္
"ပိုက္ဆံအကုန္ခံျပီး ေဆးကုမယ္ ေပါ့ ႀကည့္လုပ္ေနာ္ ဆရာဝန္ေတြေတာင္မနိုင္လို႔ ျပန္လႊတ္ထားခဲ႔တာ
ငါသိပါတယ္ ဒါေပမဲ႔ ငါႀကိဳးစားမွာပါ ငါ ေနာက္သုံးရက္ေလာက္ဆို ျပန္လာခဲ႔မယ္"
ေအးပါ ငါကဗ်ာေတြကိုလဲ မင္းအခုထုတ္မဲ႔စာအုပ္မွာ ထည့္ေပးဦးေနာ္
စိတ္ခ် သူငယ္ခ်င္း ဒီလထုတ္ စာအုပ္မွာ မင္းကဗ်ာေတြ အမ်ားဆုံးပါလိမ့္မယ္ အခုေတာ့ ငါသြားဦးမယ္
ေအးပါ ေနာက္တခါမင္းလာရင္ ငါအိမ္ကို အရင္ဝင္ခဲ႔ကြာ ငါလဲ မင္းနဲ႔အတူ လိုက္ခဲ႔မယ္
ok သူငယ္ခ်င္း ငါသြားျပီေနာ္ ဟုဆိုကာ က်ေနာ္ ေမာင္ငယ္အိမ္မွထြက္လာခဲ႔သည္အျပန္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္မွာ ပိေတာက္ပန္းရနံ႔ေတြက ေမႊး ျမသဇင္ေရ အခုေတာ့ခဏေလး ေဝး ေဝးရျပီေပါ့,.,
            ဇာတ္သိမ္းပိုင္းကို ေမွ်ာ္ပါ
တစ္ေကာင္ဘြား(ဓာတ္ေတာ္)
 09442095465သို႔ ဇာတ္သိမ္းပိုင္းမွာ သူတို႔ႏွစ္ဦး ေပါင္းစပ္ေပးရမလား ကြဲကြာေစရမလား ေျပႀကပါဦး

No comments:

Post a Comment

လာလည္သူအေပါင္းေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ