Wednesday 2 March 2016

လြမ္းရဲမွ လမ္းခြဲပါ

                                              
အပိုင္း(၁)
ေကာင္းကင္တစ္ခုလုံးအုံ႕မိႈင္းေနသည္ဒါကိုႀကည့္လွ်င္မိုးရြာေတာ့မည္ေလ ထိုေႀကာင့္ေကာင္းပိုင္တစ္ေယာက္စာအုပ္ဖတ္ရာမွထျပီး လွန္းထားေသာ ဝတ္စားမ်ားကို သိမ္းဆည္းေလသည္ ေျမျပင္ေပၚသို႔ မိုးစက္ေလးမ်ားေႀကြက်ေျမခရာမွ ေကာင္းကင္တစ္ခုလုံးလွ်ပ္စီးတန္းမ်ားေျပးလႊားကစားေနသကဲ႕သို႔ တစ္ခါတစ္ခါ ေႀကာက္စရာေကာင္းေသာ မိုးျခိမ္းသံကိုပင္ႀကားရသည္ မေရွးမေနွာင္းမွာပင္ မိုးျခိမ္းသံနဲ႔အတူ  အမယ္ေလး ဟု ေအာ္လိုက္သံကိုပါ ႀကားရသျဖင့္ ေကာင္းပိုင္သည္အလန္႔တႀကား အိမ္အျပင္ဘက္သို႔ လွမ္းႀကည့္မိသည္ 
အလိုေလး ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ လဲေနပါလား ဘယ္ကေကာင္မေလးပါလိမ့္ သူမသိေသာ္လဲ အိမ္နံရံ၌ခ်ိတ္ထားေသာ ထီးကိုယူကာ ေကာင္မေလးထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္မိတယ္ဆိုပါေတာ့ ေကာင္းပိုင္ဆိုတဲ႔က်ေနာ္ ေကာင္မေလးအနားေရာက္ေတာ့ ေကာင္မေလးသည္က်ေနာ္အား ေမာ့ႀကည့္သည့္သူမရဲ႕မ်က္ဝန္းေတြမွာ တစ္စုံတစ္ခုကို စိုးရိမ္ေနသလိုပဲ ျပီးေတာ့ ကူညီပါလို႔ ပါးစပ္ကမေျပာေပမဲ႔က်ေနာ္ကိုႀကည့္တဲ႔ မ်က္လုံးစိမ္းေတြကေဖာ္ျပေနသည္ က်ေနာ္လဲ ေကာင္မေလးကို "ထပါ အိမ္ထဲလိုက္ခဲ႔ပါ မင္းကို မေနွာင့္ယွတ္ပါဘူး"ဟုေျပာလိုက္ေတာ့ ေကာင္မေလးရဲ႕နႈတ္မွ"uတကယ္ေျပာတာလား မညာပါဘူးေနာ္"တဲ႔ က်ေနာ္လဲ "ဟာ ဘာလို႔မင္းကိုညာရမွာလဲ မိုးေရထဲမွာမင္းအေအးမိေနမိမွာစိုးလို႔ပါ ျပီးေတာ့ "က်ေနာ္စကားမဆုံးလိုက္ပါ ေကာင္မေလးသည္ က်ေနာ္ကို ႀကည့္ျပီး "စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ ညီမ ေတာင္းပန္ပါတယ္ " 
ကဲ လာလာ အိမ္ထဲေရာက္မွ စကားဆက္ေျပာတာေပါ့ဟု က်ေနာ္ေျပာေသာအခါ ေကာင္မေလးလဲ သေဘာတူျပီး က်ေနာ္တြဲေခၚရာသို႔လိုက္လာခဲ႔တယ္ အိမ္ထဲေရာက္ေသာအခါ က်ေနာ္ အစ္မ ဝတ္စားမ်ားထဲမွ တစ္စုံကိုယူျပီး အစ္မအိပ္ခန္းတြင္ သူကိုဝတ္စားလဲေစပါသည္ သူဝတ္စားျပီးထြက္လာေသာအခါမွ သူကို က်ေနာ္ ေသခ်ာႀကည့္မိပါသည္ မ်က္လုံးက ေရႊသမင္မ်က္လုံးကဲ႕သို႕ ဝိုင္းဆက္ေနသလိုမ်က္ေတာင္မ်ားမွာလဲ ေကာ့ျပန္ေနတယ္ အလွႀကီးမဟုတ္ေတာင္ ယဥ္တယ္လို႔ တင္စားျခင္ပါတယ္ ေကာင္မေလးက က်ေနာ္ နဲ႔မ်က္ႏွာျခင္းဆိုင္ ခုံမွာဝင္ထိုင္ျပီး "ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ကို ဟို  ဒင္း"က်ေနာ္နာမည္ ေကာင္းပိုင္ပါ"
ဟုတ္ ညီမနာမည္က သဇင္ႏြယ္ပါကိုေကာင္းပိုင္
ညီမကို ဒီရြာမွာ တခါမွမျမင္ဖူးဘူး ျပီးေတာ့ဒီေလာက္မိုးရြာႀကီးထဲမွာညီမကဘာလို႔အျပင္ထြက္ရတာလဲ
ညီမက ေက်ာက္ဆည္ကပါ အိမ္ကေနထြက္ေျပးလာတာ
ဟင္ ဘယ္လို
ဟုတ္တယ္ ကိုေကာင္းပိုင္ မိဘေတြေပးစားတဲ႔သူကို မယူျခင္လို႔ ထြက္ေျပးလာတာ ဒါေတြေနာက္မွေျပာျပပါမယ္ရွင္ အခုေလာေလာဆယ္ ညီမ ဗိုက္ဆာတယ္ ဘာရွိလဲ
ခဏေလးေစာင့္ဦး  မိုးတိတ္ျပီဆိုေတာ့ မမလာေတာ့မွ စားႀကတာေပါ့
မမ ဟုတ္လားလ
ဟုတ္တယ္ အကိုတို႔ကေမာင္ႏွမနွစ္ေယာက္ပဲရွိတာ အစ္မက ရြာေရွ႔မွာ မုန္႔ဆိုင္ေလးဖြင့္ထားတာေလ
ေႀသာ္ ညီမကို ကူညီပါေနာ္ ညီမ အိမ္မျပန္ပါရေစနဲ႔ အိမ္ျပန္ရင္ညီမကို ဇြတ္အတင္းစီစဥ္လိမ့္မယ္
မမနဲ႔တိုင္ပင္ျပီး မင္းကို ကူညီပါမယ္ေနာ္ ဟုေျပာျပီး ေဖ်ာ္ထားေသာ ေကာ္ဖီခြက္ကို သူမေရွ႕သို႔ လွမ္းေပးကာက်ေနာ္လဲကဗ်ာစာအုပ္ကိုဆက္လက္ဖတ္ေလသည္
            တစ္ေကာင္ဘြား(ဓာတ္ေတာ္)
ဘယ္လိုလဲ ဇာတ္လမ္းကိုေရွ႕ဆက္ဖတ္မွာလား စာခ်စ္သူတို႔ ဖတ္ျခင္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ၀၉၄၄၂၀၉၅၄၆၅သို႔ အားေပးစကားေျပာပါဦးbt id *nayminkyaw*ဟု ရွာျပီးအပ္ပါ 

No comments:

Post a Comment

လာလည္သူအေပါင္းေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ