Tuesday 9 February 2016

ခ်စ္သူ႕မဂၤလာပြဲ အပိုင္း (၁)

၀ုန္း ဆိုတဲ့အသံတစ္ခုရဲ႕ေနာက္မွာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို 
ကားတစ္စီးက၀င္တိုက္သြားခဲ့တယ္…. 

******

ဒီလိုတိုက္မိသြားတယ္ဆိုရင္ပဲ အဲ့ဒီမိန္းကေလးလဲက်ေနတဲ့အနားကို 
လူေတြ၀ိုင္းအံုလို႕ေရာက္ရွိလာတာကို ေတြ႕လိုက္ရတယ္.. 

ကၽြန္မလည္း ဘယ္အခ်ိန္ကဘယ္လိုလူအုပ္ၾကားထဲေရာက္
ေနမွန္းမသိလိုက္ဘူး။ ကၽြန္မ သတိထားမိလိုက္တာကေတာ့ 
တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္၀ိုင္းအံုေျပာဆိုေနၾကတဲ့ လူေတြၾကားထဲ
ကေန ကၽြန္မ အသာေလးတိုးထြက္လို႕ လူအုပ္နဲဲ႕ေ၀းရာကို
ေလွ်ာက္သြားခဲ့ပါတယ္။
အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မအိပ္ရာကေနလန္႕ႏိုးသြားခဲ့တယ္။   
ကၽြန္မႏိုးလာတဲ့အခ်ိန္မွာ ဘယ္လိုအျပင္ထြက္လာခဲ့မွန္းမသိဘဲ 
လမ္းမေပၚမွာတစ္ေယာက္ထဲ ေလွ်ာက္သြားေနမိတယ္ေလ .. 
ကၽြန္မဘယ္ကိုသြားေနတာလဲ။ 
အခု ကၽြန္မေရာက္ေနတာဘယ္ေနရာလဲ။ 
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ေမးခြန္းထုတ္ရင္း ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ့ 
လမ္းေပၚမွာ ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္းရွိေနတယ္ဆိုတာပါပဲ………

xxxxxxx

ေတာ္ေသးတာေပါ့ ကၽြန္မအစမွာသိေနတဲ့အရာေတြဟာ 
အိပ္မက္ေတြမို႕လို႕ ... တကယ္သာဆိုရင္ကၽြန္မ မေတြးရဲဘူး။ 
ကၽြန္မအိပ္မက္ေတြသာ တကယ္ျဖစ္ခဲ့ရင္ ကၽြန္မဘာျဖစ္သြားမလဲ 
မေျပာႏိုင္ဘူး။ 
ခုနအိပ္မက္ဆိုး ႀကီးထဲက လြတ္ေျမာက္လာတာကို 
ကၽြန္မ၀မ္းသာေနမိတယ္။ 
အိပ္မက္ထဲမွာေလ၊ 
ကၽြန္မ မနက္အေစာႀကီး အလုပ္ကိစၥနဲ႕ၿမိဳ႕ထဲကိုသြားေနတုန္း 
သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ဆီကဖုန္း၀င္လာတယ္။ သူငယ္ခ်င္းကေ
ျပာတယ္ ေမာင္ ဒီေန႕မဂၤလာေဆာင္မယ္တဲ့။ အဲ့ဒီစကားၾကားၿပီး
တဲ့ေနာက္မွာ ကၽြန္မႏွလံုးခုန္သံေတြေျဗာင္းဆန္သြား တယ္။ 
ကၽြန္မသိပ္ခ်စ္တဲ့ ေမာင္၊ ကၽြန္မႏွလံုးသားထဲက ေမာင္၊ 
အရာအားလံုးနဲ႕လဲလွယ္ထားတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ ေမာင္၊ 
ခုေတာ့ ေမာင္ ကမဂၤလာေဆာင္ေတာ့မယ္တဲ့။ 
တစ္ေန႕ေန႕မွာ ဒီလိုအေျခအေနကိုေရာက္လာမယ္မွန္းသိလို႕
လည္း ကၽြန္မစိတ္ကို ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ၿပီးသားပါ။ ဒါေပမယ့္ေလ 
အေျခအေနကုိလက္ေတြ႕ရင္ဆိုင္လိုက္ရခ်ိန္မွာ ကၽြန္မျပင္ဆင္ထား
မႈေတြက သဲထဲေရသြန္သလို အလကားျဖစ္သြားခဲ့တယ္။ ကၽြန္မ 
ေမာင့္ ကိုသိပ္ခ်စ္ခဲ့တာပါ။ အဲ့ဒီလိုခ်စ္ခဲ့လို႕လည္း ေမာင္ ေတြေ၀ေန
တဲ့အရာ တစ္ခုအတြက္ ကၽြန္မ ဆံုးျဖတ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ တစ္ခ်ိန္က
မွားခဲ့ဖူးတဲ့အမွားတစ္ခုအတြက္ ကၽြန္မေပးဆပ္ခဲ့တယ္။ သူမ်ားေတြ
ေျပာသလို ေမာင့္ ကိုမ်က္ႏွာမ်ားတဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္လို႕
ေတာ့ မစြပ္စဲြလိုပါဘူး။ သူငယ္ခ်င္း ေတြကေျပာတယ္ ေမာင္ သာ 
ကၽြန္မကိုတကယ္ခ်စ္ခဲ့ရင္ ကၽြန္မနဲ႕ကြဲကြာသြားခ်ိန္မွာ ေနာက္တစ္
ေယာက္ကို အစားထိုးစရာမလိုဘူးတဲ့။ သူတို႕ေျပာသလိုကၽြန္မ 
ေမာင့္ ကိုအျပစ္မျမင္ခဲ့ပါဘူး။ အရာအားလံုးဟာ ကၽြန္မ အမွားေတြ
ပဲေပါ့။
တစ္ခ်ိန္က ကၽြန္မသာ ေမာင့္ကို မစြန္႕လႊတ္ခဲ့ဘူးဆိုရင္၊ မိသားစု
အတြက္ ေမာင့္ ကိုသာမထားရစ္ခဲ့ဘူးဆိုရင္ ဒီေန႕လိုအခ်ိန္ေတြကို 
ေရာက္ရွိလာမွာမဟုတ္ဘူူးေလ။ အခုလိုကၽြန္မအတြက္ ေမာင့္ ကို
မရွိမျဖစ္လိုအပ္ေနခ်ိန္၊ အရာအားလံုးကို စြန္႕လႊတ္ႏိုင္ၿပီး ေမာင့္ 
တစ္ေယာက္ကိုသာခ်စ္ေနတယ္လို႕သိလိုက္ရခ်ိန္က အခါေႏွာင္းခဲ့ၿပီ 
ေလ။ 
ကၽြန္မစိတ္ေတြဒြိဟျဖစ္လို႕ ေမာင့္ကိုစြန္႕လႊတ္ခဲ့ၿပီး သံုး၊ ေလးလ
သာၾကာလိုက္တဲ့ အခ်ိန္ခဏေလး အတြင္း ကၽြန္မအတြက္ ေမာင္ 
တစ္ေယာက္သာလိုအပ္တယ္လို႕ သိလိုက္ရတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ 
ကၽြန္မသိပ္ခ်စ္ရ တဲ့ ေမာင္ရဲ႕ေဘးမွာ ကၽြန္မ မဟုတ္တဲ့ မိန္းကေလး
တစ္ေယာက္က ေနရာယူထားခဲ့ေလၿပီ ...
ကၽြန္မ ေမာင့္ ကိုမစြန္႕လႊတ္ႏိုင္ေတာ့မွန္းသိခ်ိန္မွာ ေမာင္ ကလည္း 
ကၽြန္မ ကိုမစြန္႕လႊတ္ႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ လည္းစေတးခံအျခား
မိန္းကေလးတစ္ေယာက္အတြက္ ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္စလံုး 
စဥ္းစားစရာေတြျဖစ္လာခဲ့ တယ္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာပဲ မထင္မွတ္စရာ
ေကာင္းေလာက္တဲ့ အေျခအေနတစ္ခုေၾကာင့္ အဲ့ဒီမိန္းကေလးနဲ႕ 
ေမာင္ ဟာ လက္ထပ္ရမယ့္ကိစၥေတြျဖစ္ေပၚလာခဲ့တယ္။ 
အဓိကကေတာ့ ေမာင့္အသိုင္းအ၀ိုင္းနဲ႕ ကၽြန္မ၊ 
ကၽြန္မ အသိုင္းအ၀ိုင္းနဲ႕ ေမာင္၊ 
ေမာင့္အသိုင္းအ၀ိုင္းနဲ႕ အဲ့ဒီမိန္းကေလးအသိုင္းအ၀ိုင္း 
အဲ့ဒီၾကားမွာပဲ ကၽြန္မ ေမာင့္ကို စြန္႕လႊတ္ရဖို႕ေတြျဖစ္လာခဲ့တယ္။ 
ေမာင္ ကေတာ့ေျပာခဲ့တယ္။ ကၽြန္မသေဘာပဲတဲ့။ ေမာင္ သူ႕ကို
လက္မထပ္ ခ်င္ဘူူးတဲ့။ ေမာင္ ကကၽြန္မကိုလက္ထပ္ခ်င္တယ္တဲ့။ 
ကၽြန္မအတြက္စဥ္းစားစရာေတြျဖစ္ခဲ့တယ္။ ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း 
မိန္းကေလးခ်င္းကုိယ္ခ်င္းစာစိတ္၊ ကၽြန္မ ခံစားရသလိုအျခား
သူတစ္ေယာက္ကို မခံစားေစလိုတဲ့စိတ္ေတြနဲ႕ ကၽြန္မ ေမာင့္ကို
အဲ့ဒီမိန္းကေလးကို ယူဖို႕ အတြက္နားခ်ခဲ့တယ္။ ကၽြန္မ ေမာင့္အနားက 
ထြက္ခြာခဲ့တယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း တစ္ေန႕ေန႕မွာ ေမာင့္ ရဲ႕မဂၤလာပြဲ
သတင္းကို ၾကားရမယ္ဆိုတာ ကၽြန္မႀကိဳတင္တြက္ခ်က္ထားခဲ့တာေလ .
ႀကိဳတင္ၿပီးေတာ့လည္း ျပင္ ဆင္ထားခဲ့တယ္။ ေမာင့္ ကိုကၽြန္မ စြန္႕
လႊတ္လိုက္ခ်ိန္မွာကတည္းက အရာရာကိုရင္ဆိုင္ႏိုင္ဖို႕အတြက္ 
ကၽြန္မ စိတ္ေတြကို ေလ့က်င့္ေပးထားခဲ့တာပဲ ..ဒါေပမယ့္ေလ 
ေမာင့္ရဲ႕ လက္ထပ္ပြဲသတင္းကိုၾကားလိုက္ရခ်ိန္မွာ မိုးေကာင္း
ကင္ႀကီးတစ္ခုလံုးၿပိဳက်သြားသလား ထင္မွတ္ရေလာက္ေအာင္ 
ကၽြန္မစိတ္ေတြကေမာက္ကမျဖစ္ သြားခဲ့ေလရဲ႕ …

xxxxxxxxxxx

မုန္း (BeeTalk)

ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါဦးမည္ ...

No comments:

Post a Comment

လာလည္သူအေပါင္းေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ