Saturday 20 February 2016

ကြ်န္ေတာ့္လြယ္အိတ္ထဲမွာလာျငိေနတဲ႕ႏွင္းဆီအပိုင္း(၂)


ကၽြန္ေတာ္ ကံေကာင္းတယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ေပးတဲ့ မဲနဲ႕တိုက္ဆိုင္စြာပဲ 
Miss Hair ရသြားခဲ့တဲ့ ေကာင္မေလးနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ႏွစ္ပတ္
အတြင္းမွာပဲ အခင္ဆုံး သူငယ္ခ်င္းေတြ ျဖစ္သြားခဲ့ၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္
တို႕ အတူတြဲတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေျခာက္ေယာက္ ရွိေပမဲ့ ေက်ာင္းကားလမ္း
ေၾကာင္းတူတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္က ပိုျပီး တြဲျဖစ္ၾကတယ္။
အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ ေက်ာင္းကားေပၚမွာ တရားဝင္ေနရာဦးေပးခြင့္နဲ႕ 
သူမႏိုင္မနင္းသယ္လာတဲ့ စာအုပ္ေတြကို တရားဝင္ကိုင္ေပးခြင့္ 
ကၽြန္ေတ္ာရခဲ့တယ္။ အတန္းထဲမွာ အတူတြဲထုိင္ျဖစ္ၾကသလုိ ပထမႏွစ္စာ
သင္ခန္းေတြ အလယ္က တမာလမ္းကေလးမွာ အတူတြဲေလွ်ာက္ျဖစ္ခဲ့
ၾကတယ္။ပထမႏွစ္ဘက္က ကင္တင္းေလးမွာ အတူတူစားခဲ့ဖူးၾကသလို 
ျမန္မာစာက်ဴတိုရီရယ္ ေျဖတဲ့ အခန္းေရွ႕မွာ လည္း အတူတူစာသြား
က်က္ခဲ့ၾကဖူးတယ္။ ရုကၡေဗဒ လက္ေတြ႔ခန္းေရွ႕က ခုံျပာကေလးမွာ 
အတူထုိင္ခဲ့ၾကဖူးသလို အတန္းအတူလစ္ၾကတုန္း အတန္းဝင္မယ့္ 
သခ်ာၤနဲ႕ တည့္တည့္တိုးလို႕ ထြက္ေျပးခဲ့ၾကဖူးတယ္။ သရက္ပင္ကေလး
ေအာက္မွာ ေက်ာင္းအျပန္ကားအတူေစာင့္ခဲ့ၾကဖူးသလို ေက်ာင္းကား
ေပၚလုတက္ရင္း ေခ်ာ္လဲသြားတဲ့ သူ႕ကို ကၽြန္ေတာ္ဆြဲထူ ခဲ့ရဖူးတယ္။
ကၽြန္ေတာ္မွတ္မိေသးတယ္။ ပထမႏွစ္ ကၽြန္ေတာ့္ေမြးေန႕မွာေပါ့။ 
ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေျခာက္ေယာက္ဆိုင္ကယ္သုံးစီးနဲ႕ မေကြးျမသလြန္ဘုရား 
အတူသြားဖူးၾကတယ္။ ယုႏြယ္ရယ္ ေဝယံရယ္က တစ္စီး၊ မိုခမ္းရယ္ 
ျဖိဳးသူရယ္က တစ္စီး၊ ေဝ၇ယ္ ကၽြန္ေတာ္ရယ္ က တစ္စီးေပါ့။ 
ဒုတိယႏွစ္အစ္ကိုဆီက ငွားလာတဲ့ဆုိင္ကယ္ က ထုိင္းဘီးရႊရႊကေလး
ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ လစ္ခနဲေနေအာင္ ျမန္ျမန္ကေလး ေမာင္းတယ္။ 
ေဝကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ခါးကို ဖက္လို႕။ ျပီးေတာ့ ကုန္းမို႕မို႕ေလးရွိတဲ့ 
တမာပင္ကေလးေအာက္မွာ အတူတူထုိ္င္ျပီး စကားေတြအမ်ားႀကီး 
ေျပာျဖစ္ၾကတယ္။

“ငါတို႕သူငယ္ခ်င္းေတြ တစ္သက္လုံး ဒီလို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနလို႔ 
ရရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပဲေနာ”

“ဘယ္ျဖစ္ႏုိင္ပါ့မလဲ ငထိန္ရယ္။ ငါတို႕တစ္ေယာက္နဲ႕ တစ္ေယာက္ 
ဘယ္ေလာက္ပဲ ခ်စ္ၾကခ်စ္ၾက၊ ငါတို႕ ေက်ာင္းျပီးသြားရင္ ကို္ယ့္
လမ္းကိုယ္ေလွ်ာက္ၾကရမွာ ဟ”

ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို ျပန္ေျပာလိုက္တဲ့ ယုႏြယ္ရဲ႕စကားကို ကၽြန္ေတာ္ 
လက္မခံႏိုင္ခဲ့ဘူး။

“အတူတူေလွ်ာက္မယ့္သူေတြလည္း ရွိႏုိ္င္တာပဲ ယုႏြယ္ရဲ႕”

“ေဟ့ေဟ့ တုိ႕ၾကိဳေျပာထားမယ္ေနာ္။ တို႕သူငယ္ခ်င္း ေျခာက္
ေယာက္ဟာ အျမဲတမ္းသူငယ္ခ်င္းပဲ ျဖစ္ရမယ္။ တို႕ အျမဲတမ္္း
ေျပာတယ္။ ဘယ္ေတာ့မွ စည္းမေက်ာ္ေၾကးေလး။ ဟုတ္ျပီးေနာ္”

ကၽြန္ေတာ္စကား ေရွ႕မဆက္ႏိ္ုင္ေအာင္ ျဖတ္ေျပာျပီးေတာ့ 
ကၽြန္ေတာ္ေရွ႕ကို ထုိးေပးလိုက္တဲ့ ေဝ့လက္သန္းကေလးကိုု 
ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ဆုံးမွ ခ်ိတ္ျဖစ္တယ္။

“ဒီစကားကုိ အတည္မယူလုိ႔ ျဖစ္ႏို္င္မလား ေဝ။ မင္းမွာ သစၥာ
လူမွာကတိတဲ့။ လူေတြဟာ ကတိတည္ဖို႕ လုိတယ္တဲ့လား။ 
မေပးခ်င္ဘဲ ေပးထားတဲ့ကတိဆိုရင္ ေရာ တည္ဖို႕လုိေသးလား။ 
အဲဒီကတိမ်ိဳးေ၇ာ အက်ဳံးဝင္သလား။ အဲဒီကတိေပးခဲ့တဲ့ 
အခ်ိန္တုန္းက တစ္သက္လုံး ေစာင့္ထိန္းပါ့မယ္ဆုိျပီး ဆုံးျဖတ္ခဲ့
ၾကရာမွာမွ မဟုတ္တာ။ အေျခအေနအရ မေပးမျဖစ္လို႕ 
ေပးလိုက္ၾကရတာဆုိရင္ေရာ။
ကို္ယ့္အျပစ္ေတာ့ မျဖစ္ပါရေစနဲ႕ေတာ့ ေဝ..။

ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္ ...

ေကာင္းျမတ္(ရတီ)
 အပိုင္း(၁)ဖတ္ရႈရန္ႏွိပ္ပါ 



ေအာင္ျမင့္ျမတ္(Myanmar Youths)

No comments:

Post a Comment

လာလည္သူအေပါင္းေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ