Wednesday 13 April 2016

ပိေတာက္ေတြေမ်ာေနတဲ႕အလြမ္း အပိုင္း(၂)


အထူးသျဖင့္ ေႏြပူပူေတြရဲ့ အားလပ္ရက္ေတြမွာ အဲသည္ ရထားတစ္တြဲက 

သူတို႔ အိမ္ခန္္း က်ဥ္းက်ဥ္းေလးထဲ လုံးေထြး ေပ်ာ္ျမဴးလို႔သာ ေနေနၾကတာ။ 

ရယ္သံေတြ… စိတ္ေကာက္ငိုသံေတြ… စည္ေ၀လို႔..။ သားရယ္၊ 

သမီးရယ္၊ အေဖရယ္၊ အေမရယ္ဆိုတဲ့ အသိဟာ သိပ္ကုိ ခ်ဳိၿမိန္လွပါ

သည္။ လူ႔ဘ၀ရဲ့ ျပည့္စုံတဲ့ အေပ်ာ္ဆုိတာ သာယာတဲ့ မိသားစုဘ၀ထဲမွာ

ပဲ ရွိတယ္လုိ႔ ေမာင္က ယုံသည္။ ဒါကို က်မလည္း ယုံသည္။ သားသမီးေတြ

လည္း ယုံေစရမည္။ ထိုယုံၾကည္ရျခင္းက ရင္ထဲမွာ ေအးျမလွသည္။ 

လက္ေတြ႔ဘ၀ထဲမွာ ဘယ္ေလာက္မွ အခက္အခဲ မၾကံဳရလွ်င္ ေတာ့ 

မိသားစု နည္းနည္းေလးမွ အေ၀းမခံဘဲ ေနသြားခ်င္ခဲ့တာပါ။


အဲသည္တုန္းကေတာ့ ၀န္းက်င္ထဲက ေႏြအပူေအာက္မွာ က်မတို႔ရဲ့ 

အိမ္ခန္းကေလးကျဖင့္ ျပတင္းေပါက္မွာ ႏြယ္က်ေနေသာ ဆင္ဂမုန္းအစိမ္းက 

အစ ေအးရိပ္ဆင္သည္။ အဲသည္မွာ… အိမ္အ၀င္၀က ခန္းဆီး အေပ်ာ့ ေလး 

ေလအတုိက္မွာ လြင့္သည္ကပင္ ေအးလို႔…။ သားအဖတေတြ ပူးေပါင္းၿပီး 

က်မ စိတ္တိုေအာင္ စၾကသည္ ကပင္ အဲသည္ ေအးရိပ္ေတြနဲ႔ ဟာမိုနီျဖစ္လွ၏။


ဘယ္သူ ဘာေျပာေျပာ… က်မတို႔အတြက္ေတာ့ အဲသည္ သစ္ပင္အုပ္ေတြၾကား

က ကိုယ္ပိုင္မဟုတ္ေသာ ေပ၂၀ ပတ္လည္ အိမ္ခန္းကေလးမွာ သိပ္ကို 

ႀကီးက်ယ္ ခမ္းနားခဲ့ပါသည္။


+++++


ေနာက္ထပ္ ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ့ ခုလို က်မ လြမ္းေနခ်ိန္မွာ ေမာင္လည္း 

က်မလို လြမ္းေနခ်ိန္မွာ ေမာင္လည္း က်မလို လြမ္းေနလိမ့္မည္ ဆိုတာပါပဲ။ 

က်မ ယုံၾကည္သည္၊ ခုထိ… ဆယ္စုႏွစ္တစ္စုနီးပါး ခရီးမွာ က်မႏွင့္ ေမာင္ 

တစ္ႀကိမ္တစ္ခါမွ အႀကီးအက်ယ္ သေဘာကြဲလြဲျခင္းမ်ဳိး မရွိဖူးခဲ့။ က်မ

တို႔ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ ရွိေသာႀကိဳးက အျပန္အလွန္္ ငဲ့ၫွာမႈပဲျဖစ္သည္။ 

အဲသည္ႀကိဳးက အံ့ၾသစရာ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ တင္းမာသည္။ ခိုင္ခံ့ဖို႔

ကိုေတာ့ က်မတို႔ႏွစ္ေယာက္ စိတ္္ရွည္ရွည္ႏွင့္ ႀကိဳးစား ထိ္န္းသိမ္းၾကရမွာေပါ့။ 

ေနာက္တစ္ခု ေမာင္ႏွင့္ က်မ၏ တူညီတာတစ္ခုက က်မတို႔ႏွစ္ေယာက္ 

ဆုံဆည္းရျခင္းအတြက္ အျပန္အလွန္ ေက်းဇူးတင္ေနမိျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။ 

အထူးသျဖင့္ လင္ေယာက္်ား အေပၚ စြာေလာင္ေလာင္ တုံ႔ျပန္တတ္ေသာ ၊ 

ပြစိပြစိလုပ္တတ္ေသာ မိန္းမတစ္ေယာက္မဟုတ္သည့္အတြက္ ေမာင္က 

က်မကို ေက်းဇူးတင္သလို.. ဇနီးမယားကို ဆဲေရး တိုင္းထြာ မလုပ္တတ္ေသာ၊ 

အၾကမ္းမဖက္တတ္ေသာ.. စိတ္ရွည္ေသာ ေမာင့္ကိုလည္း က်မက အၿမဲ 

ေက်းဇူးတင္ရပါသည္။(အဲသည္လို မိသားစုမ်ိဳးက်ကာမွ ခြဲရေလတယ္)။ 

၀မ္းေရးအတြက္.. တဲ့။ လြမ္းေရးထက္ ၀မ္းေရးခက္ခဲ့ျပီ။


က်မက မၾကာခဏဆိုသလို “ခုေန ေမာင္ ကိုယ့္ကို ထားသြားရင္ေတာင္ ရၿပီ။ 

ေမာင့္ေက်းဇူးေတြ ကိုယ့္ အေပၚမွာ ခုဆို သိပ္မ်ားေနၿပီ” လို႔ ေျပာမိတတ္သည္။ 

အဲသည္အခါဆုိ… ေမာင္က ခပ္တည္တည္ျဖင့္ က်မကို စိုက္ၾကည့္တတ္သည္။ 

ဘာမွလည္း ျပန္မေျပာ။ အံ့ၾသစရာေကာင္းတာက အဲသလို ဘယ္ေတာ့မွ 

တစုံတရာ ျပန္ မေျဖရွင္းသည့္ ခင္ပြန္းကို.. သူ႔မ်က္လုံးေတြေအာက္မွာ 

ေနေနရရံုသက္သက္ျဖင့္ က်မက အရာရာကို ယုံၾကည္ျခင္းပင္။ အဲသည္ 

ယုံၾကည္ရျခင္းေလးက ၾကာရွည္မခံဘူးဆိုလွ်င္ေတာင္မွပဲ က်မ ေက်နပ္ႏိုင္ပါ

သည္။


ေမာင္ႏွင့္ဘ၀မွာ ခုေလာက္ဆယ္ႏွစ္တာ ျပည့္စုံေသာ စိတ္ခ်မ္းသာျခင္းရခဲ့

ဖူးျခင္းက က်မအတြက္ေတာ့ တစ္ဘ၀စာ တန္ပါၿပီ။ အဲသည္အသိႏွင့္ပင္… 

က်မဘ၀မွာ လုံၿခံဳၿပီ… စိတ္မွာ အင္အားေတြရွိၿပီ။ ဒါေပမယ့္ ေမာင္… 

ယုံၾကည္ျခင္းႏွင့္ လြမ္းဆြတ္ျခင္းကေတာ့ျဖင့္ သီးျခားစီသာ ျဖစ္သည္။ 

မတတ္သာလြန္းလို႔ ခြဲေနၾက ရတဲ့ အခ်ိန္ေတြထဲမွာ က်မ ေမာင့္ကို မေပ်ာ္

တတ္ေတာ့ေလာက္ေအာင္ လြမ္းဆြတ္ပါသည္။


+++++


ဇာတ္သိမ္းပိုင္းေမွ်ာ္ ...


ကေလာင္ရွင္ - ေမၿငိမ္း


Credit - Empress မဂၢဇင္း။



ေအာင္ျမင့္ျမတ္(Myanmar Youths)

No comments:

Post a Comment

လာလည္သူအေပါင္းေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ