Thursday 6 August 2015

လမ္းအခ်ိဳးမွာပန္းေတြေမႊးတယ္

 နစ္ခဲ့မိတဲ့ ႏွလုံးသားတစ္စုံ

 က်မအတြက္ကေတာ့ ရူးမိုက္မႈကုိ ေရွ့တန္းတင္လုိ

 ေပးဆပ္လုိက္ရတာ က်စ္က်စ္ပါေအာင္

 ဆုပ္ထားခဲ့တဲ ့ က်မရဲ ့ခ်စ္ျခင္း။

 ျဖစ္ျခင္း၊ပ်က္ျခင္းကုိ နားမလည္ခဲ့သလုိ

 သက္ဆိုင္သူ ထိုးေျခမြသြားခဲ့တာ

 ေပါ့ေပါ့ပါးပါးေလးေပမဲ့ ရင္ဘတ္မွာ ဖြားကနဲ

 နာက်င္မႈေတြ ပဲ့စင္ထြက္လုိ ့

 ကြဲေၾကက်ရႈံးခဲ့တာ က်မရဲ ့အိပ္မက္ၾကီးတစ္ခုလုံး။

 သက္ဆိုင္သူ မလင္းေစခ်င္တဲ့အရပ္

 မဆင္းသက္ေစခ်င္ခဲ့တဲ့ ေျမျပင္မွာ

 က်မရဲ ့ ေကာင္းကင္ျပင္ၾကီးတစ္ခုလုံး

 ေၾကမြပ်က္စီးခဲ့တဲ့ေနာက္

 ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ ေခါက္ရုိးက်ဳိးကလြဲ

 ပင့္သက္ေတြထဲမွာ

 သက္ဆိုင္သူ နာမည္ပါ၀င္ခဲ့တာ

 က်မ မွားသြားခဲ့လားေလ
ေရးသားသူ-လင္းေခးသူ(SMT)

No comments:

Post a Comment

လာလည္သူအေပါင္းေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ