Tuesday 4 August 2015

ခ်စ္လြန္းလို႔ပါေမာင္ရယ္

ေမာင့္ရဲ ့လက္ႏွစ္ဘက္နဲ ့ေၿခေထာက္ႏွစ္ဘက္လံုးကို ခုတင္တိုင္မွာခ်ိန္းၾကိဳးနဲ ့ခ်ည္.....                          
က်မအသံုးၿပဳ ့မယ့္ ကရိယာတန္ဆာပလာေတြ စီလိုက္တာနဲ ့ေလးဆယ့္ငါးမိနစ္ေလာက္ၾကာသြားတယ္......။                        
ၿပီးေတာ့မွ...ေမာင္ အိပ္ေပ်ာ္ေနတာေလးကို က်မ ထိုင္ေငးေနမိတယ္.....။                          
ေမာင္ကေလ....အိပ္ေနေတာ့လည္း မ်က္ႏွာေလးက အၿပစ္ကိုကင္းလို့ပဲ ခ်စ္စရာေလး.....                        
က်မေမာင့္နဖူးေလး အနမ္းေလးေပးလိုက္ေတာ့ ေမာင္ႏိုးလာတယ္....အဟိ                          
သူ ့ကိုခ်ဳပ္ထားမွန္းသိေရာ မ်က္လံုးၿပဴး မ်က္ဆံၿပဴးနဲ ့ေအာ္ေနလိုက္တာ...တခါတည္း....ေခြးဆိုးေလးအတိုင္းပဲ....                      
ဒါနဲ ့က်မ ေမာင့္ကို ေမ့ေဆးေပးလိုက္တယ္....                            
ေဆးေက်ာင္းမွာတုန္းက လက္ေတြ ့ဆင္းတုန္းကေတာင္ ဒီေလာက္စိတ္မလွ ုပ္ရွားဖူးဘူး...                        
အယ္....ေမ့ေတာ့မလို ့ေမာင္သတိရလာရင္ထေအာ္ေနရင္အခက္ပဲ ေမာင့္ လၽွာေလးခဏ ၿဖတ္ထားရမယ္...

ၿပီးရင္ၿပန္တတ္ေပးမွာပါ ေမာင္ရယ္...ခစ္ခစ္ .....

ေနာက္ က်မခ်စ္တဲ့ ေမာင့္မ်က္လံုးေလးေတြ ......

တၿခားေကာင္မေလးေတြကို ၾကည့္လို ့မရေတာ့ေအာင္ က်မပဲ သိမ္းထားမယ္......

ေမာင့္ မ်က္ခြံေလးကို မ်က္ခံုးသားနဲ ့တြဲၿပီး အပ္ခ်ည္ၾကိုးနဲ ့ခ်ဳပ္.....

ေမာင္ သတိရလာမွ ေမာင့္ကိုေၿပာၿပီး မ်က္လံုးေလးေတြ ယူမလို ့ပါ....

ေဟာ...ေမာင္သတိရလာၿပီကိုး.....ၾကည့္စမ္းေမာင့္ ဝူးဝူးဝါးဝါး ၿဖစ္ေနတာေလးက အသည္းယားစရာေလး...                        
" ေမာင္...ေမာင့္ မ်က္လံုးေတြ က်မသိမ္းထားမယ္ေနာ္ " ဟား ဟ...ေမာင့္ မ်က္ဝန္းေတြ က်မသိမ္းထားႏိုင္ၿပီ...

ဒီ မ်က္ဝန္းေတြကို က်မပဲ ပိုင္တယ္...ေမာင္ ဘယ္မိန္းခေလးကိုမွ ၾကည့္လို ့မရေတာ့ဘူး...ေပ်ာ္စရာၾကီး...ခိခိ ခိ..

ေနာက္ၿပီး က်မ ခ်စ္တဲ့ ေမာင့္ နားရြက္ေလး...တဖက္ေလးဘဲ ယူမွာပါ ေမာင္ရယ္....ေနာ္...

ေအာ္ ေမာင့္လက္ေခ်ာင္း သြယ္သြယ္ေလးလဲ ၿဖတ္သိမ္းရအံုးမယ္...

ေမာင္ရယ္ ေမာင္နဲ ့ပတ္သက္သမွ် က်မ အကုန္ သိမ္းထားတာပါ..

ေမာင္ ေၿပာတဲ့စကားေလးလဲ က်မရင္ထဲမွာ သိမ္းထားဆဲပါ...

'' ကို ဘယ္ေရာက္ေရာက္ ကိုယ့္ ႏွလံုးက မင္းအတြက္ပဲ " ဆိုတဲ့စကားေလးေလ...

အဲ စကားေလးက က်မတေယာက္တည္းအတြက္ မဟုတ္ခဲ့ဘူးဆိုတာ ခု...က်မ သိလိုက္ရပါၿပီ ေမာင္.....။

ေမာင္ကေလ ေကာင္မေလးေတြနဲ ့ပါတ္ရွုပ္ေနရရင္ ေက်နပ္ေနတာပဲ မွတ္လား....

ဟြန္း..လူဆိုးေလး..အညင္ကက္ဖို ့ ေကာင္းတယ္...

ကဲ ေနာက္ဆံုး......က်မ အလိုခ်င္ဆံုး ေမာင့္ ႏွလံုးသားေလး....

ေမာင္...နည္းနည္းေတာ့နာလိမ့္မယ္ေနာ္...သိလားလို ့ ဟြန္ ့ ဘာမွလဲ ၿပန္ေၿပာဘူး...

ေအာ္..ေမ့ၿပန္ၿပီ လွ်ာၿဖတ္ထားမိတာကိုး...                              
ခစ္ ခစ္...မေၿပာတာဘဲေကာင္းပါတယ္ တိတ္တိတ္ေလးေနေနာ္                            
ေမာင္...က်မဟာ က်မလိုခ်င္ရတဲ့ အရာကို အၿမဲ ဆံုးရွုံးရသူပါ....

ဒီ တခါေတာ့ က်မ အဆံုးမခံႏုိင္ဘူး...ေမာင့္ ႏွလံုးသားကို ရေအာင္ယူမယ္..

ဟင္! နံရိုးကို ဘာနဲ ့ခ်ဳိးရပါ့ ?? အဲ ..ပလာယာနဲ ့ ေခါက္လိုက္မွာေပါ့ေနာ့ ...

# # # ဟား ဟား ဟား ဟား ဟား # # #                              
ေမာင့္ ႏွလံုးသားေလး က်မ ပိုင္ၿပီ...ကဲ က်မ ဘာကိုမွ မေၾကာက္ေတာ့ဘူး ဘယ္ေတာ့မွလဲ အဆံုးရွုံးမခံေတာပါဘူး...

ဟီး ဟီး.........ေမာင္ ထေတာ့ေလ ..ခစ္ ခစ္..အြန္!! ထလည္းထဘူး...အိပ္ေပ်ာ္ေနမွာေပါ့...

ေသခ်ာပါတယ္ ေမာင္မႏိုးေတာ့ပါဘူး..မႏိုးလဲ ဘာအေရးတုန္း?

ဟာ ဟာ့.....ေမာင့္ ခႏၵာကိုယ္ ၾကီးလား ? မလို ခ်င္ေပါင္......

ေမာင့္ ႏွလံုးသားေလးက က်မ ရင္ခြင္ထဲမွာ...ပူေႏြးစိုစြတ္လို ့ေပါ့...

က်မ အတြက္ ခ်စ္သူႏွလံုးက ဘာနဲ ့မွ တန္ဖိုးၿဖတ္လို ့ မရပါဘူး...

ဒိအတြက္ က်မကို ႏွလံုးသားမုဆိုးလို ့ေတာ့ နာမည္မတပ္လိုက္ၾကပါနဲ ့ေနာ္.......အခု~ ~ ~ ~

လူေတြနဲ ့ေဝးရာကို ေမာင့္ ႏွလံုးသားေလးနဲ ့ အတူ ထြက္ေၿပးမလို ့ေလ..ခစ္ ခစ္ ...။

လံုးဝ ေသခ်ာတာ တခုက က်မနဲ ့ေမာင္ ထပ္မေဝးေတာ့ဘူးေလ.....***
SMT FOURM
ထာဝရ ရယ္ေမာေပ်ာ္ရႊင္နိုင္ၾကပါေစဗ်ာ
ေအာင္ျမင့္ျမတ္(မင္းသိၾကား)

No comments:

Post a Comment

လာလည္သူအေပါင္းေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ