Sunday 9 October 2016

ေနာင္တမဲ႕စြာ



ေနာင္တမဲ့စြာ ..

အခ်စ္ရယ္ ..

ရွင္နဲ႕အတူေလွ်ာက္ရမယ့္လမ္းမွာ

ဘယ္လိုပဲနာက်င္မႈေတြႀကံဳေနပါေစ

ရွင္သာကၽြန္မေဘးမွာရွိေနေပး

အဲ့ဒီနာက်င္မႈေတြ ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္း

ခါးစည္းၿပီးခံစားႏိုင္တယ္

ရွင့္တစ္မ်က္ႏွာက

ကၽြန္မရဲ႕တစ္ကမာၻမို႕

ရွင္ရွိတဲ့အရပ္မွာ

ကၽြန္မဘ၀ေပ်ာ္ေနမွာေသခ်ာတယ္ ..

ရွင္နဲ႕အတူေလွ်ာက္တဲ့လမ္း

ဆူးခင္းလမ္းျဖစ္ေနပါေစ

အဲ့ဒီလမ္းကို ရွင့္ေရွ႕ကေန ကၽြန္မေလွ်ာက္ရဲတယ္ ..

ကၽြန္မေျခလွမ္းအတိုင္း ရွင့္ေျခလွမ္းေတြထပ္တူလိုက္ၿပီး

ရွင့္ေျခေထာက္ေတြ ဆူူးမၿငိဖို႕ကာကြယ္ေပးမယ္ ..

ရွင္သာအနားရွိခဲ့ရင္

ဘာေတြဘယ္လိုပဲရင္ဆိုင္ရပါေစ

ကၽြန္မသတၱိေတြျပည့္ေနမွာ ေသခ်ာတယ္ ..

ရွင္သာေထြးေပြ႕ထားရင္

ကၽြန္မအတြက္ခြန္အားေတြ

မိုးေလာက္ထိုးေဖာက္စီး၀င္ေနမွာေသခ်ာပါတယ္ ..

ရွင္နဲ႕အတူေလွ်ာက္ရမယ့္အနာဂတ္ခရီး

ေနာင္တကင္းမဲ့ေနဖို႕လည္း အာမခံရဲတယ္ ....

မုန္း (BeeTalk)


ကြ်န္ေတာ္သိ၊ကြ်န္ေတာ္တတ္၍ ေရးသားျခင္းမဟုတ္ပါခင္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ေလ့လာမိသမွ်ကို စာဖတ္သူမ်ားျပန္လည္ေလ့လာမိေစရန္ ျပန္လည္မွ်ေဝျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ပို႕စ္တစ္ခုခ်င္းစီအတြက္ မူရင္းေရးသားသူမ်ားကို အထူးေက်းဇူးဥပကာရတင္ရွိပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ ေအာင္ျမင့္ျမတ္(Myanmar Youths) Ph-09256480246

No comments:

Post a Comment

လာလည္သူအေပါင္းေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ