Sunday 22 January 2017

ကိုကိုရဲ႕ကေလးေလး






ကိုကိုရဲ႕ကေလးေလး ... 😍😍


ကေလးတစ္ေယာက္လိုေပါ့

ကၽြန္မက ဂ်ီက်တတ္တယ္ ..

ကေလးတစ္ေယာက္လိုေပါ့ 

ကၽြန္မက ဆိုးႏြဲ႕တတ္တယ္ ..

ကၽြန္မေဘးက ပဲ့ကိုင္ရွင္အျဖစ္

ကၽြန္မကိုခ်စ္ေပးမယ့္ကိုကို

ကၽြန္မအတြက္လမ္းမွန္ကိုသင္ျပေပးမယ့္ကိုကို

ကၽြန္မရဲ႕ အရွင္သခင္ျဖစ္မယ့္ကိုကို႕အတြက္

ကေလးတစ္ေယာက္လိုေပါ့

ကၽြန္မ ဆက္ၿပီးဂ်ီကဦးမယ္ ..

ကေလးတစ္ေယာက္လိုေပါ့ 

ကၽြန္မဆက္ၿပီး ဆိုးႏြဲ႕ဦးမယ္ ...

ကိုကို႕ကိုခၽြဲႏြဲ႕ဖို႕အတြက္

ကၽြန္မဆက္ၿပီးကေလးဆန္ေနဦးမယ္ေနာ္ .. 😍😍😍


မုန္း (BeeTalk)


No comments:

Post a Comment

လာလည္သူအေပါင္းေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ