Wednesday 7 September 2016

မုသားမဟုတ္ေသာလိမ္ညာျခင္း




မုသားမဟုတ္ေသာလိမ္ညာျခင္း

ကိုေရ ..

ကၽြန္မအခ်စ္ကို ယံုၾကည္ေပးပါ ..

ေက်းဇူးျပဳၿပီး

ကၽြန္မကို မယံုပါနဲ႕ ..

ကိုေရ ...

ကၽြန္မႏွလံုးသားကို ယံုၾကည္ေပးပါ ..

သို႕ေသာ္

ကၽြန္မရင္ခုန္သံကို မယံုပါနဲ႕ ..

ကိုေရ ..

အခ်စ္က အခ်စ္ပါပဲ ..

ဦးေႏွာက္နဲ႕ ရင္ဘတ္ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာလိုက္ရင္

ဘ၀ငဲ့ကြက္သူအတြက္ အေျဖက တစ္ခုပဲရွိပါတယ္ ..

ကိုေရ ..

တကယ္ခ်စ္ခဲ့သူအတြက္

အခ်စ္မဲ့ရင္ခြင္ထက္မွာ

သိကၡာရွိရွိသံေယာဇဥ္နဲ႕အိပ္ႏိုင္ရဲ႕လား ..

အျပစ္မဲ့ရင္ခြင္အတြက္

လိပ္ျပာသန္႕သန္႕ လြမ္းႏိုင္ရဲ႕လားဆိုတာ ..

ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မလည္း

အေျဖက ခုထိ မတိက်ေသးပါဘူး ကိုရယ္ ..

Credit - တစ္ခါကခ်ိဳ (A,p)


ကြ်န္ေတာ္သိ၊ကြ်န္ေတာ္တတ္၍ ေရးသားျခင္းမဟုတ္ပါခင္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ေလ့လာမိသမွ်ကို စာဖတ္သူမ်ားျပန္လည္ေလ့လာမိေစရန္ ျပန္လည္မွ်ေဝျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ပို႕စ္တစ္ခုခ်င္းစီအတြက္ မူရင္းေရးသားသူမ်ားကို အထူးေက်းဇူးဥပကာရတင္ရွိပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ ေအာင္ျမင့္ျမတ္(Myanmar Youths) Ph-09256480246

No comments:

Post a Comment

လာလည္သူအေပါင္းေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ