Tuesday 30 May 2017

ဒီထက္မပိုခဲ႕ပါဘူး

ဒီထက္​မပိုခဲ့ပါဘူး
============
က်မ႐ွင္​့ကိုခ်စ္​ခဲ့တာ
အခ်စ္​တခုရလိုမႈထက္​မပိုခဲ့ပါဘူး။

က်မ႐ွင္​့ကို အျပစ္​မ႐ွိအျပစ္​႐ွာ
ဂ်စ္​တိုက္​ၿပီးရစ္​ခဲ့တာ
႐ွင္​ျပန္​​ေခ်ာ့တာ​ေလး ​ေၾကာင္​့
ၾကည္​ႏူးခ်င္​မိတာထက္​
မပိုခဲ့ပါဘူး။

က်မ႐ွင္​့ကိုစိတ္​လိုလက္​ရ
​ေအာ္​ခဲ့မိတာ
႐ွင္​့အမွားက်မအမွားကို
​ေသခ်ာစမ္​းစစ္​ခ်င္​ရံုကလြဲလို႔
မပိုခဲ့ပါဘူး။

က်မ႐ွင္​့ရဲ႕ယံုၾကည္​မႈကို
ရလိုခ်င္​တဲ့အတြက္​
အကဲစမ္​းခဲ့တာ
သံသယကင္​းခ်င္​ရံုကလြဲလို႔
မပိုခဲ့ပါဘူး။

က်မ႐ွင္​့ရဲ႕ဂ႐ုစိုက္​မႈ
ၾကင္​နာမႈ သစၥာ႐ွိမႈ
အျပန္​အလွန္​​ေလးစားမႈကို
ရလိုခ်င္​တဲ့အတြက္​ စကားနာထိုးခဲ့တာ
စိတ္​႐ွင္​းခ်င္​ရံုကလြဲလို႔
မပိုခဲ့ပါဘူး။

က်မ႐ွင္​့နဲ႔အတူလက္​တြဲျမဲခဲ့တာ
႐ွင္​့​ေကာင္​းတာတခု​ေၾကာင္​့မဟုတ္​သလို
က်မ​ေကာင္​းတာတခု​ေၾကာင္​့လည္​းမဟုတ္​ဘူး
အခက္​အခဲ တိုင္​းျပႆနာတိုင္​း
​ေက်ာ္​လႊားခ်င္​ရံုကလြဲလို႔
မပိုခဲ့ပါဘူး။

ဘယ္​အရာကိုမွ
ဘယ္​အရာထက္​မွ
႐ွင္​့ကိုခ်စ္​​ေနရဖို႔ထက္​
မပိုခဲ့ပါဘူး။

PhyuPhyu
Ph
Cd


No comments:

Post a Comment

လာလည္သူအေပါင္းေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ